پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

عکس های آتلیه 2 سالگی پسر نازم

1393/10/13 10:55
نویسنده : مامان منا
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزمممم

خیلی وقته برات ننوشتم ببخش منو عشقم

بالاخره عکسات آماده شدن راضی

اینم از عکسات که خدا رو شکر خیلی خوب شدنمحبت

پارسا خیلی خیلی شیرین شدی حرف زدنت دل همه رو میبره نمیدونم چطور بنویسم این روزها رو که یادمون بمونه و هیچ وقت از یاد نبریم بزرگ شدنت و حرف زدنتو ...

پارسای من یه سری اتفاقات افتاد که خیلی ناراحتم کرد ولی اینکه تو رو دارم بهم انرژی میدههههه

مهدکودکتو عوض کردم دیگه از پیش خاله مریم رفتی ...

راستی تازگی ها واسه 28 صفر قم بودیم پیش عزیز و بابا بزرگ و عمه جون و بقیه

خیلی خوش گذشت خدا رو شکر

یه هفته ای هست سرما خوردی از وقتی برگشتیم ولی خب خدا رو شکر رو به بهبودیه وضعیتت

منم سرما خوردم جیگرم گریه

دیگه برات بگم یه وقتایی ازم دفاع میکنی خندم میگیره

مثلا بابایی میگه مامان قوی نیست تو فوری میگی نه مامان قویه چرا قوی نیست

قربونت بشم من

یا اون روز تو ماشین بابا ترمز کرد من داشتم می افتادم گفتم آخ بعد به بابایی گفتی بابا چرا ترمز کردی مامان بیفته

عاشقتمممممم با تمام وجودمممممم وقتی میبینم داری بزرگ میکشی و حامی من

وقتی که میگی بیا پیشم بخواب

وقتی میگم دوست دارم و تو میگی منم همینطورمحبت

قشنگم سعی میکنم زود زود برات بنویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهره
16 دی 93 12:05
ماشاله به گل پسر خوشتبپ عکسا واقعا زیبان خدا هر سه تاتونو واسه هم نگه داره
مامان منا
17 دی 93 8:57
ممنون عزیزم
مامان زهره
28 فروردین 94 8:31
سلام مامان منا کجاایی نیستی؟