پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

روز مادر

1393/1/31 12:08
نویسنده : مامان منا
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

امروز دومین سالیه که در روز مادر مزه مادر بودن رو با داشتن گلی چون تو حس میکنم و خیلی خوشحالم که خداوند به من همچین نعمت بزرگی رو ارزانی کرده و این یعنی محبت بیکران خدا ، داشتم پسری چون تو یعنی رحمت خدا و شیرین تر از این حس در دنیا نیست.

دیشب بهت گفتم پارسا مامان و بوس کن منم مامان توام

همچین نگام میکردی بی حرکت بعد اومدی بوسیدیمقلبماچ

امروز روز مادره دیشب زنگ زدیم با بابایی به عزیز تبریک گفتیم تو هم الو الو کردی با عزیز

امروزم با مامام جون حرف زدم و بهش تبریک گفتم

خدا ان شااله سایه همه مادرها رو بالای سر بچه هاشون حفظ کنه آمین رب العالمین

دیروز وقتی رفتیم خونه تا درو باز کردیم گفتی مامان نون مامان نو چون یک هفته ای بود عادت کرده بودیم وقتی میریم خونه مامان جون خونه امون باشه بعد که دیدی نیست رفتی در اتاق خواب و باز کردی بازم گفتی مامان نون مامان نون دیدی که نیست قربون هوشت برم من

و اینکه چهارشنبه وقتی از مهد آوردمت خونه دیدم همه بدنت دون دون قرمزه خیلی نگران شدم زنگ زدم به بابایی که نوبت دکتر بگیره عصر بردمت دکتر متخصص با مامان جون که خدا رو شکر گفت حساسیته ٣،٤ روز طول میکشه خوب بشه و من از نگرانی دراومدم ولی هنوز بعد از ٢،٣ روز بدنت قرمزه

خدا کنه زودی خوب بشی گل پسرم

مامان میبوستتماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)