پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

مسافرت هایی که تو توی شکم مامان منا بودی

1391/10/10 22:27
نویسنده : مامان منا
193 بازدید
اشتراک گذاری

اولین مسافرتی که تو توی شکمم بودی و اولین مسافرت 3 نفرمون بود سفر با عمو حمید (دوست بابا محمد) و خاله رضوان بود به شهر مقدس قم بود با ماشین عمو حمید رفتیم قم ، من و بابا محمد تازه متوجه شده بودیم که داریم بابا و مامان میشیم ولی هنوز کسی نمی دونست دومین مسافرتی که تو توی شکم مامان منا بودی عید نوروز بود که با بابا محمد و دایی امین و زندایی مینا و عمو محسن(دوست بابا محمد) و خاله سمیه رفتیم سفر به مشهد مقدس بود که من 5 ماهه حامله بودم رفتم پیش امام رضا (ع) و از آقا خواستم  که بچه ی صحیح و سالم به ما بده گفتم آقا پسرم تو شکمم ، آوردمیش پابوسی شما آقا ، سالم و سلامت باشه ، خدا رو شکر خیلی خوش گذشت هر چند هوا سرد بود و من یخ می کردم سومین مسافرتی که تو توی شکم من بودی 8 ماهگیم بود که رفتیم شیراز با بابا محمد و مامان جون و خاله شهره و عمو مرتضی و دایی امین و زندایی مینا و خاله غزال و مامان خاله غزال و عمو محسن و خاله سمیه که خیلی خوش گذشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)